πŸŽ‰ Nieuwe Hoofdsponsor Aankondiging! πŸŽ‰

30 maart 2024 12:15

Bestuur

Wij zijn verheugd om aan te kondigen dat vv Rijperkerk een nieuwe hoofdsponsor heeft, namelijk Acro Bouw B.V.! Per seizoen 2024-2025 nemen zij het hoofdsponsorschap over van Rob Hendriks Dienstverlening. We bedanken daarmee ook Rob Hendriks voor de vele jaren trouwe steun aan onze mooie vereniging.

Het is voor ons ook een speciale verbinding omdat ACRO Bouw BV wordt gerund door een van onze eigen spelers, Mark Hendriks. Zijn betrokkenheid bij zowel de club als het bedrijf versterkt de banden tussen beide, wat deze samenwerking des te specialer maakt.

Om deze geweldige gelegenheid te markeren, delen we graag een foto waarop onze voorzitter, Redmer Jorna, de hand schudt van Mark Hendriks. Dit symboliseert niet alleen onze dankbaarheid voor de steun van ACRO Bouw BV, maar ook de sterke samenwerking tussen onze club en onze nieuwe hoofdsponsor.

ACRO_BOUW_SPONSOR.png

We kijken ernaar uit om samen met ACRO Bouw BV onze ambities waar te maken en ons te blijven inzetten voor de groei en ontwikkeling van vv Rijperkerk. Laten we samen een geweldige toekomst tegemoet gaan!

Met sportieve groet,
Bestuur vv Rijperkerk

Lees meer over:
Bestuur Sponsoring

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!