De vrijwilligersavond was een groot succes!

23 maart 2024 12:00

Wat een avond was het op vrijdag 22 maart! We willen graag even stilstaan ​​bij de geweldige tijd die we hebben gehad tijdens onze vrijwilligersavond en onze oprechte dankbaarheid uitspreken aan alle vrijwilligers die erbij waren en hebben bijgedragen aan het succes van deze avond.

Het was fantastisch om jullie allemaal te zien en samen te komen in ùs Doel voor een avond vol plezier, gezelligheid, waardering en heerlijke hapjes van de Borrelfamkes.
IMG_3302.jpeg

De activiteiten waren een groot succes en zorgden voor veel gelach en spanning. Het "Petje op, Petje af" spel bracht onze algemene kennis en kennis over de club tot leven, terwijl het "Raad het spelersprofiel" spel ons de kans gaf om onze inzichten en kennis over onze spelers te tonen. Petje op Petje af werd gewonnen door Appie Postma en "Raad het spelersprofiel" door Bennie Dijkstra.
Winnaars vrijwilligersavond spellen

We willen jullie allemaal bedanken voor jullie harde werk, toewijding en onvermoeibare inzet voor onze vereniging. Jullie zijn de ruggengraat van VV Rijperkerk en zonder jullie zou onze club niet zijn waar we nu zijn. Jullie verdienen alle lof en erkenning voor alles wat jullie doen.

Laten we samen blijven streven naar succes en groei voor onze geliefde club. Nogmaals bedankt voor een onvergetelijke avond en voor alles wat jullie doen voor VV Rijperkerk.

Met oprechte dank en sportieve groeten,
Bestuur VV Rijperkerk

Lees meer over: