Clubinformatie

Op de website van v.v. Rijperkerk vind je informatie met betrekking tot onder andere het laatste nieuws, wedstrijdprogramma's, uitslagen en informatie over de teams van de vereniging.

Zoals de club al noemt, is v.v. Rijperkerk gevestigd in Rijperkerk. Het dorpje telt zo ongeveer 750 inwoners. De vereniging heeft in 2023 zo'n 145 leden. Voor een dorp als Rijperkerk is dat een prachtig aantal.

Spelers, leden en relaties van v.v. Rijperkerk noemen zichzelf 'de Protters', in het Nederlands ook wel bekend als 'de Spreeuwen'. De kantine is dan ook omgedoopt tot 'it Protternest!

V.V. Rijperkerk speelt in witte shirts met een blauwe 'V', blauwe broeken en blauwe sokken. Op de sportvelden van v.v. Rijperkerk zijn twee wedstrijdvelden en één trainingsveld. Daarnaast beschikken we over vier kleedkamers, twee scheidsrechterskleedkamers een bestuurskamer en een materiaalhok.

De spelers betreden de wedstrijdvelden via 'het Hoogeveenpad'. ............................................

Sinds 2022 is de jeugd volledig samengevoegd met sportvereniging Suwâld. Zij gaan dan ook verder onder de naam SJO RSC ('Samenwerking Jeugd Opleiding' 'Rijperkerk Suawoude Combinatie') De trainingen en wedstrijden vinden plaats in zowel Suawoude als Rijperkerk.