Over

Wat is de Club van 50 en wat doet deze club?

De club is er voor mensen die v.v. Rijperkerk een warm hart toedragen en financieel hun steentje willen bijdragen. Alle leden van de club van 50 doneren € 50,00 per jaar (via automatische incasso). Met dit geld wordt van alles gedaan. Reeds gerealiseerde doelen zijn bijvoorbeeld: de aanschaf van sporttassen voor jeugdleden en senioren en de aanschaf van meubilair voor de verbouwde kantine.

Andere bestedingsdoelen kunnen bijvoorbeeld zijn: een bijdrage aan activiteiten voor de jeugd en nieuwe goals voor de jeugd. Over het algemeen kan v.v. Rijperkerk een beroep doen op de Club van 50 voor uitgaven voor een specifiek doel.

Hoe wordt bepaald waaraan de Club van 50 zijn geld uitgeeft?

1 x per jaar is er een ledenvergadering en is er gelegenheid ideeёn in te brengen over de besteding van de gelden die in het betreffende jaar zijn ontvangen. Er kan voor gekozen worden de gelden niet volledig te besteden maar deels te benutten voor een specifiek toekomstig doel. Je hoeft echter niet te wachten met het aandragen van ideeёn tot de jaarlijkse ledenvergadering, deze kun je altijd doorgeven aan één van de bestuursleden.

Hoe is de Club van 50 georganiseerd?
Iedereen binnen de club of diegene die VV Rijperkerk een warm hart toedraagt kan lid worden van de Club van 50. De leden én het bestuur van de Club van 50 opereren zelfstandig. Echter het bestuur van de v.v. Rijperkerk beslist welke ideeёn zullen worden gehonoreerd. De gelden van de Club van 50 worden beheerd door de penningmeester van de v.v. Rijperkerk. De datum van de jaarlijkse ledenvergadering wordt bekendgemaakt via social media. Ben je/ bent u nog geen lid van de club van 50? Aanmelden kan bij het bestuur:

Joris Bakker 06-15571115
Erwin Veenstra 06-48654625
Rob Hendriks 06-45454312

Of via de mail: [email protected]

Een vriendelijke groet van het bestuur van de club van 50,

Joris, Erwin en Rob

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!