Activiteiten in deze categorie op 12 april:

PubQuiz!!

Doe mee aan onze gezellige PubQuiz bij VV Rijperkerk op vrijdag 12 april 2024!

Schrijf je team nu in voor een avond vol plezier, uitdaging en natuurlijk veel trivia! Test je kennis en strijd tegen andere teams voor de titel van Quizkampioen!

Vorm een team, bedenk een originele naam en kom samen genieten van een avond vol gezelligheid en competitie!
Tijdens de quiz worden ook lootjes verkocht voor leuke prijsjes! Wie weet ga jij wel naar huis met een geweldige verrassing!

Datum: Vrijdag 12 april 2024
Tijd: 20:00 uur (inloop vanaf 19:30 uur)
Locatie: it Protternest

De inschrijving is ondertussen gesloten. Maar jullie kunnen je nog wel inschrijven voor de reservelijst via deze link. Als er plekken vrijkomen dan wordt er contact opgenomen.

• 12 april 2024 20:00