Vrijwilligersbeleid

Wist je dat er bij VV Rijperkerk ruim honderd vrijwilligers zijn die ervoor zorgen dat de club blijft voortbestaan? Sommige van deze vrijwilligers zie je op of langs het veld of bijvoorbeeld achter de bar in de kantine. Veel andere vrijwilligers zijn een stuk minder zichtbaar, denk aan de wedstrijdsecretarissen, planners van het kantineschema en de scheidsrechtercoördinator. Ook zij zorgen ervoor dat er elk weekend weer gevoetbald kan worden.

Iedereen kan een steentje bijdragen!

Vele handen maken licht werk. Daarom hebben wij ervoor gekozen dat ieder aangesloten lid vanaf 18 jaar en ouders/ verzorgers van jeugdleden jonger dan 18 een vrijwilligerstaak uitvoeren binnen de vereniging. Dit kan het fluiten van jeugdwedstrijden zijn, trainer/ leider zijn van een jeugdteam of het draaien van bardiensten. Ook bestaat er de mogelijkheid om het vrijwilligerswerk af te kopen. Deze optie vind je terug op het aanmeldformulier.

Wij zijn voortdurend op zoek naar vrijwilligers. Op de vacaturepagina vind je meer informatie over de verschillende vacatures. Wil je je aanmelden voor een van deze taken? Neem dan contact met ons op via [email protected].

Kantinerooster

Het rooster voor de kantine is bekend en via deze link te bekijken. In dit rooster staan de boekjesverkopers, koffieschenkers en het barpersoneel voor in de ochtend, middag en na de wedstrijd verwerkt.

Mocht je niet kunnen op de dag waarop je staat ingepland, neem dan contact op met de kantinecommissie via [email protected]. Ook met andere vragen met betrekking tot het rooster kun je terecht bij de kantinecommissie.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!