Contributie en lidmaatschap

Lidmaatschap

Wil je lid worden bij VV Rijperkerk? Leuk! Via (deze link) vind je het aanmeldformulier. Het aanmeldformulier bestaat uit algemene gegevens, een formulier voor automatische incasso van de contributie en een formulier voor het aanmelden voor vrijwilligerstaken.

Het aanmeldformulier lever je in bij:
Secretaris VV Rijperkerk
Monique de Graaf
Lytsegeast 1

9255 LH Tytsjerk

Wil je eerst eens vrijblijvend mee trainen of heb je nog wat vragen voordat je je aanmeldt. Neem dan contact op met Monique de Graaf via [email protected]

Het opzeggen van het lidmaatschap dient schriftelijk te gebeuren door een e-mail te sturen naar bovenstaand e-mailadres. Opzegging dient vóór 1 juni binnen te zijn bij de secretaris.

Contributie

Hieronder vind je het contributieschema voor het seizoen 2022/2023.

Categorie 2023
Senioren € 21,50
Niet spelend lid € 15,00
35+ € 15,00
JO17 € 15,00
JO15 € 15,00
JO13 € 13,00
JO12 € 13,00
JO11 € 12,50
JO9 € 12,50

Het bedrag is een maandelijkse contributie. Het verschuldigde contributiebedrag wordt maandelijks op of rond de 27e dag van de maand afgeschreven.

Het bestuur heeft mandaat gekregen van de leden om jaarlijks contributieverhogingen tot maximaal 3% zonder toestemming van de ledenvergadering door te voeren. Dit om de contributie geleidelijk mee te kunnen laten stijgen met het stijgende kostenniveau van de vereniging en niet met grote sprongen. Contributiewijzigingen groter dan 3% zullen altijd moeten worden voorgelegd aan de leden in de algemene ledenvergadering.

Voor vragen over de contributie kunt u contact opnemen met de penningmeester Roelof Abbring via [email protected]

Jeugdfonds Sport & Cultuur

Het is belangrijk dat iedereen de mogelijkheid heeft om te sporten. Voor gezinnen waarvoor het lastig is de contributie te betalen is er het Jeugdfonds Sport & Cultuur. Deze betaalt de contributie en/ of sportspullen voor kinderen uit gezinnen waarin geen geld beschikbaar is voor sport.

Meer informatie vind je op de website Jeugdfonds Sport & Cultuur.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!